English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Yazılarımız Hakkında Yorum Yazmayı Unutmayın:)!!!

11 Ağustos 2012 Cumartesi

Blog Nasıl Açılır (Videolu Sesli Anlatim)

Sizde blog dünyasına girip birşeyler yazıp çizmek istiyorsanız, blogger üzerinden blog nasıl açabilirim? bloggerden blog açmak istiyorum, ne yapmam lazım? diyorsanız doğru adrestesiniz dünyaca ünlü ilk blog sağlıyıcısı Blogger'i Google'ın satın alması ile önlenemez bir yükselişe geçti ve bayağı bir üyesi olduğu biliniyor.Türkçe desteği , ücretsiz Domain barındırma imkanı bloggeri cazip kılan seçeneklerin başında geliyor.(Eğer blog açacaksanız Bloggerden açmanızı  şiddetle öneririm görebileceğiniz en iyi blog servislerinin en başlarında yer alır).Blog açmaya karar verdiyseniz ki bu yazıyı okuyarsanız karar vermişsiniz demektir; sizin için çektiğimiz ve düzenlediğimiz, sesli olarak anlatım yaptığımız, bloggerde blog nasıl açılır adlı videomuzu izlediğinizde sizde kendinize özgü bir blog açabilir ve paylaşmak istediklerinizi blogunuza yazıp, blog yazarlığına ilk adımı atabilirsiniz.Bu konu ile ilgili sorunuz olursa ister konu altında bulunan yorumlardan istersenizde iletişim kısmından bize sorabilirsiniz.

5 yorum:

Sagolun sayenizde blog'umu kendim actim.Harikasiniz.

rica ederim, faydamız olduysa nemutlu bize.

merhabalat yatay panel cubugu ekledım bloguma ve bu ılk sayfadakı gıbı baslık bolumu olmadıgı ıcın yazılar alt alta sıralanıyor bunun ıcın ne yapmalıyım bılgı verebılırmısınız

yatay panel çubuğundan kastınız nedir? tam anlıyamadım.Ama eğer doğru anlamışsam.eklediğiniz linklere ait gadgeti kenar çubuğuna sürükleyip bırakırsanız sorun çözülebilir.

blok acmak paralımı acaba bende düşnyrm bana yardincı olabilirmsnz blok açtıgımda satış yapabilmem için blogun faydası olurmu teşekkürler şimdiden

Yorum Gönder

................................Reklam...............................

 

BlogMimarını Facebookta Takibedin

Bu Siteye Katılın

Blog Mimarını Twitterda Takibedin