English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Yazılarımız Hakkında Yorum Yazmayı Unutmayın:)!!!

20 Eylül 2012 Perşembe

Live Messenger Sitene Ekle Ziyaretçilerine Canlı Destek Sağla

Aşağıdaki Şekilde Gördüğünüz Live Messenger Kutusunu sitenize nasıl ekleyebileceğinizi anlatacağım. Öncelikle bir Live Messenger hesabınızın olması gerekli(Zaten hemen hemen herkeste vardır):
1.Adım: Hotmail sitesine buradan GİRİŞ yapıyoruz.
2.Adım: Açılan  yere daha önceden var olan mail adresimiz ve şifremizi girip hotmaile giriş yapıyoruz.
3.Adım:"Web'deki herkesin iletişim durumumu görmesine ve bana ileti göndermesine izin ver" kutucuğunu işaretliyoruz.Ardından Html Oluştur Linkine Tıklıyoruz.




4.Adım:
  • Sayfanızda görüntülemek istediğiniz denetimi seçin
  1. Anlık İleti Penceresi
  2. Düğme
  3. Durum Simgesi
  •  Boyutu ve temayı seçin
  • Son olarakta seçtiğiniz tema ve boyuta göre otomatik olarak verilen HTML kodunu sitemize yapıştırıyoruz.
Artık Sitemizde Ziyaretçilerle kolayca iletişim kurabileceğimiz ve canlı canlı görüşebileceğimiz bir Live Messenger Mesajlaşma Kutusu var.

4 yorum:

live messenger verilen link çalışmıyor

hotmaile girilemiyor güncellermisiniz tşk.

Benim Msn em engellendı Nasıl engellemeden kaldıracagız ?

Yorum Gönder

................................Reklam...............................

 

BlogMimarını Facebookta Takibedin

Bu Siteye Katılın

Blog Mimarını Twitterda Takibedin