English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Yazılarımız Hakkında Yorum Yazmayı Unutmayın:)!!!

26 Eylül 2012 Çarşamba

Bloggerden Oyun Sitesi Olur mu?

Blogger tabanlı oyun sitesi gördünüzmü bilmiyorum, varsa da pek nadirdir diye düşünüyorum, uzun uğraşlar sonunda bloggerdan yaptığım oyun sitesini sizlere tanıtmak istedim, blogger üzerinden alan adını satın aldığım www.oyun04.com sitesini ziyaret edip hoş vakit geçirebileceğiniz araba oyunlarımotor yarışlarımario oyunlarıspor oyunlarıfutbol oyunları gibi kategorilerden oluşan bir oyun sitesi yapmaya çalıştık,Sizlerinde  yeni yaptığımız www.oyu04.com sitemiz geliştirebilmek için sitemiz hakkında görüş,öneri ve katkılarınızı bekliyoruz.

...............................Reklam.................................
Şimdi oyun oynama zamanı...

9 yorum:

http://lfsyamalariindir.blogspot.com olarak başarılarınızın devamını diliyoruz.

temayı paylaşırmısınız rica etsem

reklam kokan hareketler

süper ötesi bir tema :) allah rızası için paylaşın ya :)

http://bonboksoyun.blogspot.com/ ben de yaptım ve tema çok rahat geldi :) bir bakarmısın siteye admin? oyunları çoğaltıcam

Tema acayip güzel renklendirmeleri ben editleyebilirim heralde :) nolur atarmısın temayı indirme linkini kardeş ya bunu kullanırsam belki aramalar da çıkarım :) bebekhihi@hotmail.com

temayı paylaşır mısınız acaba halis8935@gmail.com

hocam bişey daha sorcam oyun sitenizdeki sağ taraftaki kategorileri nasıl eklerim acaba?

http://www.oyunoynaaraba.com/oyun-oyna

Yorum Gönder

................................Reklam...............................

 

BlogMimarını Facebookta Takibedin

Bu Siteye Katılın

Blog Mimarını Twitterda Takibedin